ezg6119 Gul12124 ay ben şimdiden hurma yiyorum 37 den sonra ahududu yaprağı çayı iç dediler 😂🥰 yürüyüş ve squat yapıyorum daha da gelmezse öh😀
35lavanta ezg6119 Ayyy hazır değil 😬😬 Aslında bebişin herşeyi hazır çantayı hazırladım ama benim pijama ve sütyenimi eklemem kaldı yeni geldi kargolar ve büyük gidip değişim yapıp yıkayıp ütüleyip çantaya koymam lazım 😬😬
Eminedmr ezg6119 çok şükür hersey tamam bi besigimiz kalmıştı onuda bugün aldık 3 güne geliyormuş sonra beklicez bakalim sizde durum ne
tugcee36 ezg6119 Mayıs’ın 11inde doğuma gireceğim aslında herşey hazır ama henüz çantamızı yapmadım sadece hastane çantası hazırlanacak🙈 Cuma günü de hem bayram hem doğum temizliği yapacağız annemle geriye beklemek kalacak😍
Hempol ezg6119 Aldık ama hazırlamadım daha inşallah bu hafta tamamlıcam her şeyi 36+2 yiz 🤗 zaten gelmeyede daha niyeti yok Makat geliş hala döner mi bilemedim 🥲😅
gizeMutlu ezg6119 ilk doğumum olucak ve beni neyin beklediğini bilmemek çok korkutuyor inşallah her şey kucağıma oğlumu alınca bitecek biliyorum da alana kadar çok acı çekmesem bari 🥲🤰🏻
ezg6119 gizeMutlu benimde ilk ama sanki heyecanımı ve korkumu içimden birisi almış gibi hissediyorum çok garip
MerveeD ezg6119 36+3herşeyımız hazır cok şükür.. Temızlık olsun bebek eşyalarımız olsun xok sukur hazır bgun de cantamızı hazırladık sırada bebiş gelmesini beklemek kaldı ama gün geçtikçe korku var
Beyzanrr ezg6119 herşey hazır çok şükür 20 günümüz var tahmine göre inşaallah gecikmez ve çok heyecanlıyım 🥰🤲 sizin hazır mı sizin ka gününüz kaldı☺️
Sibel83 Çok şükür hazır🥰🙏 çantalarımızda hazır👍 Bugun 35+1 olduk kızımla🥰 doktor 20 mayısa gün verdi Kesin sezeryan olcak Programa göre 35 gün kaldı gösteriyor Bir de kız diye daha erken gelebilirmş🤷♀️
35lavanta ezg6119 Ay inşallaj daha temizlik var koltuk sandalye halı yıkatma var kızımın doğum günü normalinde mayısın 12si ama bayramda kutlamayı düşünüyorum doğurmadan oda aradan çıksın doğum çünkü bu ne zaman olacağı belli olmaz 😬😬
Eminedmr ezg6119 en güzelini yapmışsın yeminle 34. Haftam bugün ne kadar ağırlaşmışim dedim ama şükür bitti besik geldikten sonra bı silip nevresim işini halledersem valla şükür dicem cok zor ödemi kilosu baskısı
tugcee36 ezg6119 evet sezaryen olacağım Allah razı olsun tüm hamişlere Rabbim kolaylık versin inşallah🤲🏻🤗🌸
Sibel83 Tazeanne0134 38+5 te alıcam dedi Tabi daha önce gelmek istemezse Kızlar daha önce gelişimini tamamlıyormuş
gizeMutlu ezg6119 en güzeli aslında böyle olmak 36+1 olunca sona geldiğimi hissediyorum oğlumunda gerçi gelmeye niyeti yok arada bazı ağrılar oluyor onlarda bile çok kötü oluyorum diyorum ki gizem sen daha buna katlanamıyorsun doğumu nasıl yapacaksın 🥹🫣😂
Tazeanne0134 ezg6119 😂🤭 olur canım öyle şey bazen bende karıştırıyorum ezg6119 ama 2.gebelik daha zor ya az kaldı ama geçmiyor 😔🤦🏻♀️🤷🏻♀️