ezg6119 hahahha heves ediyor insan normal kuzum ❤️ Senin içinde bebiş içinde en sağlıklı en hayırlı vakit ne zamansa o zaman gelsin inşallah 🌸 Ben suyumun geldiği gün aşırı yorulmuştum anneler günü öncesiydi kayınvalideme anneme falan hediye aradım ama belim baya ağrımıştı bende ağırlaştım ya ondan diye düşündüm oda yetmedi gece ne manyaklıksa canım kek istedş bir güzel kek çırptım neyse keki çıkardım saate baktım 23:55 dedim 5 dakika dursun ilk sıcağını atsın kalıptan çıkarayım tam 00:00da gittim keki çevirmemle hooop bi anda suyum bayaaa aktı anneler gününde de doğurdum ❤️