b0ncuk Sbm050421 ben de öyle düşüyorum ama eşim yazın alalım dedi kendi kaşınıyo napim ben demiştim derim o zaman gelince 😅
Peperonni b0ncuk Evet valla hayat pahalı aslında ben Temmuz ayında alışveriş yapacaktım. Sonrasında artan fiyatlar ve indirimleri görünce dedim alayım yavaş yavaş😂
b0ncuk hunilimom erkenden hazırlanmışsınıx ne güzel ben yumurta kapıya dayanınca hazırlayıp yıkarım bu gidişle 😂🐣 çok sabırsızım aslında ama
hunilimom b0ncuk çocuk olunca ilerde hiç firsatim olmaz diye yıkadım ütüyü biraz daha geç yaparım diye düşünüyorum 😂
Stars 13-14eylül gözüküyor benimde hayırlısı ile sağ Salim atlatırız inşallah hiç bir alışverişine başlamadık daha😀
northandmother b0ncuk 14 Eylül kismetse doğum 🧿💙 herşeyimiz hazır kıyafetler yıkanmadı bide kendi odam için beşik alicam ufak bı o kaldı
b0ncuk northandmother kıyafetleri son bir ay kala yıkayıp ütülerim ben heralde erken geliyo şimdiden 😊
northandmother b0ncuk Bende yıkama ütülemeyi 28. Haftaya bıraktım zaten yenidoğan 3-6 bide 6-9 giysiler aldım karışık olarak onları ayırdım etiket söktüm hurclarda Allah’ın izniyle 8 hafta sonra çıkarıp ütüler dolabına dizerim bide oda boyaması çıktı başıma sonradan aklıma geldi o yüzden esylari almakta geç kalmak istemedim hepsi bitsin yoksa yazin başında baya isim var zaten evle ilgili de 😅
b0ncuk hunilimom yani sizinki çok mantıklı bide daha küçükse diğeri zor oluyodur zaten 😄 sağlıkla gelsinler de erken geç ne zaman olduğu önemli değil 😍
b0ncuk northandmother 0-3 ay almadınız mı hiç herkes çabuk büyüyo az al diyo ama ilk zamanlarda da kusmuktur kaka kazalarıdır çok oluyo kararsız kaldım 😂
Dilekyagmur42 8 Eylül’de gözüküyor ama sezeryan olunca Ağustos sonu olur büyük ihtimalle bir çok şeyini aldım az bişey kaldı onlarda bayram sonu inşallah
b0ncuk Dilekyagmur42 günümüz aynıymışş bı aksilik olmazsa normal doğum istiyorum ama nasıl geleceklerini kendileri seçiyo minikler bakalım
northandmother b0ncuk yenidoğan olarak aldım onları 0-3 ay hatta annemler baya kızdı küçük kıyafet bu kadar çok almasaydin diye ama çocuk devamlı kusuyor bişi oluyor öyle de bırakılmaz o yüzden Yenidoğani fazla bile aldım 🤣
Ahg b0ncuk benim de ilk hamileliğim 20 haftalık yavaş yavaş alıyorum eksikleri ama herkes bir şey söylüyor kimisi alma çok heme büyüyorlar diyor kimisi çok kirleniyor sürekli değişiyor diyor ne yapacağımı kaçar tane alacağımı şaşırdım doğrusu
Ceylandeveci0763 Birşey soracam kızlar konumuzun dışında ama 22 haftalık hamilelik kaç aylık oluyor acaba ilk gebeliğim pek bir bilgi sahibi değilim
b0ncuk Ceylandeveci0763 ben de doğru hesaplıyosam 5,5 aylık oluyo sizinki Ay çarpı 4 (bir ayda dört hafta olduğu için) mesela 6×4=24 , 24 hafta 6 aylık ben bu şekilde hesaplıyorum 🤷🏻♀️
Dilekyagmur42 b0ncuk aynen öyle benimde ilk doğumum olalı 10 yıl oldu normal doğum yapılabilir galiba ama ben yinede sezeryan istiyorum tabi hakkimkzda hayırlısı hangisi iyi olacaksa o olsun sağlıkla gelsinler inşallah 🤲
b0ncuk northandmother minnoş minnoş insan görünce dayanamıyo bide alıyo ya bu kadar küçük mü olcak diye ağlayasım geliyo 😂