b0ncuk Ceylandeveci0763 ben de doğru hesaplıyosam 5,5 aylık oluyo sizinki Ay çarpı 4 (bir ayda dört hafta olduğu için) mesela 6×4=24 , 24 hafta 6 aylık ben bu şekilde hesaplıyorum 🤷🏻♀️
b0ncuk northandmother minnoş minnoş insan görünce dayanamıyo bide alıyo ya bu kadar küçük mü olcak diye ağlayasım geliyo 😂
northandmother b0ncuk aynen biliyor musun elim hep 6-9 a gitti sonra baktım anaaa yenidogan bunlar değil aldıklarım ufacık Allah’ım dedim bunu nasıl tutucam nasıl emzircem nasıl yikicam yatağa bile koyamam heralde bı yeri acır diye minicik eşyalara nasıl girecek bebek bu ya 🤣😅 Allah’ım prematüre annelerine yardım etsin çok tuhaf ama rabbimin mucizesi bizlerde öyleydik şimdi halimize bak masallahimiz fazlasıyla var 🤣🤣
Aselimm23 b0ncuk nasipse 31 ağustos dedi Dr ikici bebeğim bir kızım vardı çok şükür birde oğlum olacak inşALLAH daha çok erken başlamadım
Ahg b0ncuk benim de ilk hamileliğim 20 haftalık yavaş yavaş alıyorum eksikleri ama herkes bir şey söylüyor kimisi alma çok heme büyüyorlar diyor kimisi çok kirleniyor sürekli değişiyor diyor ne yapacağımı kaçar tane alacağımı şaşırdım doğrusu
Dilekyagmur42 b0ncuk aynen öyle benimde ilk doğumum olalı 10 yıl oldu normal doğum yapılabilir galiba ama ben yinede sezeryan istiyorum tabi hakkimkzda hayırlısı hangisi iyi olacaksa o olsun sağlıkla gelsinler inşallah 🤲
Aysh89 81merve bnim de ağustos 15 dedi doktorum erkek bekliyoruz bizde rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
b0ncuk Askiletotomsu bizde yazın başlayacağız şuan çok beğendiğim elbise falan olursa onları alıyorum sadece😄
Aysh89 Bnde 2 tane 10 lu set aldım battaniye aldım 1 2 parça çorap aldım havlu bornoz aldım bugün baktım da eksik çok daha atlet zıbın felan yok hiç büyük almışım hep doğunca giyeceği formayı aldı babası bizde ağustos 15 dedi doktor bakalm sağlıkla gelsin inşallah
b0ncuk Aysh89 biz başlamadık daha insan alışverişe nerden başlayacağını da bilemiyo o kadar çok şey alınması lazım ki 😄
Aysh89 b0ncuk bnde uygun bulduklarımı aldım hergün zam gelince herşeye uygun ne bulursam alıyorum işte yavaştan
Tiredmother Tarih net olmamakla birlikte Eylül başı bekliyoruz oğlumuzu 😍 bi kızım var çok alışveriş yapmıcam o yüzden beşik bebek arabası vs ama yavaş yavaş kıyafet almaya başladım bende 😍
Ruveyda_baskapan 27 Ağustos sanırım daha çoook var ya, alışverişi 8. Ayın başında yapacağım ben bir günde biter çok sorun değil, erken alma taraftarı değilim