Aytiii 4 eylül gözüküyor ama Babası Agustos sonu, inşallah kızımda agustosta dogar..bende Agustos dogumluyum🥰 ALMAYA BAŞLADINIZ MI? BEN HENÜZ BİRŞEY ALMADIM AMA İSTİYORUMDA..NE ALACAGIMI BİLEMİYORUM
b0ncuk Aytiii son haftayı beklemek istemez belki gönlünüze göre gelir 😍 ufak tefek bı kaç şey aldım bizde henüz büyük gereklilerin olduğu alışverişi yapmadık henüz
Aytiii Limonzeytin ben daha bişey alamadım, aynı sizin gibi yapayım detaylıdan sonra almaya başlıyım…siz hangi siteyi önerirsiz alışveriş için?
Limonzeytin Aytiii Ben yatak ve arabayı civilde indirim vardı 24üne kadar ondna dolayı baya indirimli aldm yeni geldi zaten çok beğendm istedğm gibi kullanmak nasp olsn 😊🤲 gerisini e bebekten aldım lcw den aldm trendyol ve hepsi buradada da güzel şeyler var favorilere attm alıcam 😊😊
b0ncuk annesinin_beybisi gümüş kapak falan aldınız mı peki. Çoğu kişi işe yarıyo diyo ama memnun kalmayan da var 🤷🏻♀️
annesinin_beybisi b0ncuk ben almadım ben açıkçası o kadar teferruatlı inciğini cincigini almadim hayat zaten pahalı belki de kullanmayacağım şeylere neden para vereyim her bebeğin her hamilenin kullanacağı genel şeyleri aldim doğumdan sonra bir sıkıntı yasarsam duruma göre alırım annem de zeytinyağı çok ise yarıyor öyle şeylere hiç gerek bile yok dedi
Ark b0ncuk 28 ağustos bizim görünen ben bişey yapmadan kızım nasibiyle geldi aileden herşeyi geldi bana doğum çantası odasını hazırlamak kaldı 😬
b0ncuk annesinin_beybisi doğru yani bu pahalılıkta belki de işimize yaramayacak bişeye boşuna para vermemek lazım. Sarı kantaron yağı da iyi geliyo diye duymuştum emzirmeden önce güzelce temizlemek gerekiyomuş sadece
Aytiii Limonzeytin Amin canım güle güle kullanın inşallah. Büyük eşyaları 8 ayında falan alırım diye düşündüm ama küçük şeyleri almaya başlamam lazım artık..çok paha ya..ebebekten bakıyorumda…civilde biraz uygun acaba ürünlerin kalitesi nasıl hiç aldınoz mı?
Limonzeytin Aytiii Güzel tavsıye ederim eskiden yeğenimede alırdık civilden oda e bebek gibi bi firma bebek arabası ve park beşiğide ordan aldım ben gayet iyi ve uyguna geldi civilden👍 bende başladm 10 gündr almaya bebeğimi sağlıklı gördük şükür o yzden pahalılkk olmadan almak istedm daha alncak bisürü şey çıkar elbet yavaş yavaş alırm onlarıda😊😊
Sbm050421 b0ncuk 20+1 iz 9 Eylül görünüyor , alışverişe başladım 16. Haftadan beri ufak ufak alıyorum , çoğu şeyi bitti bile sayılır , malum her şeyin fiyatı sürekli arttığı için alınması taraftarıyım 😇
b0ncuk Sbm050421 ben de öyle düşüyorum ama eşim yazın alalım dedi kendi kaşınıyo napim ben demiştim derim o zaman gelince 😅
Mizgin09 b0ncuk 29 Ağustos görünüyor sağlıkla alalım kucağımıza inşallah 🤲💙 Daha hazırlık yapmadım 7 nci ayı doldurduktan sonra Alışveriş yapmayı düşünüyorum
Peperonni Selam kızlarr☺️ Ben ufak tefek indirimde bir şeyler gördükçe alıyorum 🙈 kendimi tutamıyorum. Her şey aşırı pahalı bu yüzden e bebekten alıyorum uygun buldukça. Baya gidince bakın kızlar aralarda baya uygunlar oluyor tarıyorum bit pazarı gibi 😂😂😂😂😂 Doğum Ağustos sonu görünüyor inşallah erkek bebek bekliyoruz. Hepimiz sağlıklı bir şekilde kucağımıza alırız inşallah kolay doğumlar yaparız 🤲
Aytiii Limonzeytin bazı şeyler inanılmaz ucuz oluyor, acaba diyorum kalitesiz mi ondanmı bukadar ucuz🤔…Çok teşekkür ederim canım💖🥰
Limonzeytin Aytiii Yok indirimler oluyo ondandır. Ben aldım alıyormda siz blrsnz yinede kullanşlı zaten bebek kıyafetleri kısa süre kullanm için hemen büyüyolarmş 😊😊😊 rca ederm
Michail b0ncuk 2 gebeligim erkek bebek bekliyoruz boyuk esyalar kizimdan kaldi zaten o yuzden kiyafet falan alicaz 18+4 olduk yavaş yavaş beyendiyim kiyafetleri aliyorum disari cikdikca indirim gordukce almakda fayda var her gun her seyin fiyati artiyor
hunilimom b0ncuk Ağustos 20 gözüküyor 2. Olduğu için pek bı hazırlık asamam yok acikcasi sadece elbiseleri felan yikicam yarısını yıkadım gerçi bı kaç bişey aldım havlu muslin felan
b0ncuk hunilimom erkenden hazırlanmışsınıx ne güzel ben yumurta kapıya dayanınca hazırlayıp yıkarım bu gidişle 😂🐣 çok sabırsızım aslında ama