123pln Allah korusun sonradan pişman olma ben gibi
İlk hamileliğimde şans eseri öğrendik canım ağrım kanamam hiç biseyim yoktu sadece ben diz ağrısı diye gittim oda menisküs yırtılmasiymis neyse söyle böyle yata yata doğurdum şükür ama bu ikinci hamileliğim de yine aynı doktora gittim dedim bu doktor benim herşeyimi biliyo bide profesör güvendim yani sonra yine halka takicam dedi her muayenede soruyorum hocam halka ne zaman takilacak diye beni geçiştiriyomus sonradan farkettim taki 24 haftaya gelinceye kadar git gide kısalıyo açılma olacak diye korkuyorum felan neyse yine sordum bu bana demesin mi halkanın pek önemi kalmadı artık diye ben şok oldum çünkü halkayı bekliyorum hani ona güvenicem dikiş dedim haftan geçti artık dedi senin yapacağın işin dedim 25+3 e hemen başka doktordan randevu aldim oda dedi canım ilk hamileliginde belliymiş niye dikiş atılmadi dedi bende bilmiyorum hocam dedim şuan aklıma geldikçe nasıl sinir oluyorum bu doktor da dikiş için vakit geçmiş canım dedi şimdiden sonra dikiş çok riskli dedi şimdi yine git gide kısalıyo hâlâ Allah’ıma emanet gidiyoruz bakalım demem o ki keşke en başında bir de başka doktordan fikir alsaymisim ben çok pişmanım şuan mesela sen pişman olma canım bence bi doktor fikri daha al iyi bi doktordan canım