Emine003 123pln hee anladım canım tamam aynen salı günü de git bakalım detaylıda ne dicekler yine kendi doktorun mu alçak detayliya yoksa başka doktor mu canim
Limonzeytin 123pln Evt normal rahım emiyo zaten kapsül falan dışarı akıyo eriyip gıcık bişi ama normal skntı etmeyn 😊👍
Limonzeytin 123pln normal normal ben baştan beri 17haftaya kadar kullandım. Hep akardı hatta geceden koyardm geç uyanan birisiyim 12 sat sonra bilr akardı skntı yok ilacı rahım emiyo o kapsül eriyip çıkıyo dışarı.
Elifmomm Limonzeytin canım banada bakarmisin bunu verdi drum ister iç ister vajinaya kulan dedi aynı kap iki yıldan oluyo doğrumu https://imgyukle.com/i/RjpI0S
Limonzeytin Elifmomm Evet evet ister vajınadan koyun ister ağzdan için tek skntı şu oluyo hap gibi içince sersemlk yapyo uyku yapıyo falan vajınadan alınca rahım direk emiyo yan etkisi olmuyo daha hızlı etkisi oluyo terch meselesi artk 😊😊