kızlar bısı danışcaktım başlıgı görünce yazmak istedım, 5+4 haftalık gebeyim bugun ılk kez muane oldum kesem gayet haftasına göre uyumlu tabı kucuk oldugu ıcın daha bebegi göremedık , ara ara kasık agrım oldugunu söyledım progestan kullanabılırsın dedı , bu ılacı sadece düşük ihtimali olanlar mı kullanıyor acaba anlıyamadım