Cilekreceli1514 Rahme49 bugün ilk defa minik kasılmalar bi garip bişiler var içimde ama hayırlısı bakalım sancı olursa uyandırır uykudan diye düşünüyorum
Ayseee22 Nurcannnnnn tam kac gunluksunuz bende 38+3 carsamba randevum var gelmezse sezeryan mi istesem diyorum
Nurcannnnnn Ayseee22 39 5 canım ben hıc sunı sancı olayına gırmek ıstemıyorum kanalda bıle degıl Pazartesi kontrolum var o zamana kadar gelmezse sezeryan ısteyecegım sızın kanala gırmıs mı
Cilekreceli1514 Ayseee22 bana da aynı şeyi dedi çok az yolu kalmış dedi ama o sancı sırasında bile inebiliyormuş
Cilekreceli1514 elfffglc akıntı nasıl canım nişan mı bende hiç bitmiyor dün biraz ufak toplanmalar oldu gece kesildi tamamen
elfffglc Cilekreceli1514 nişan değil sanırım böyle sarı bazen beyaz renkte akıntı oluyor ve vajinama baskılar arttı son zamanlarda canım bakalım bekliyoruz yarın gidicem bende ne diyecek doktor
as2121 Cilekreceli1514 Bende de var bir şeyler ama ne olduğunu anlayamıyorum. Karnım çok sertleşiyor sadece hafif bel ağrım oldu. Bebek kasılıyormuş gibi oldu sonra geçiyor.
Cilekreceli1514 as2121 Heh aynen benim de sertleşir toplanıyor ama düzenli değil acaba açılma oluyor mu bu sırada
as2121 Cilekreceli1514 Umarım oluyordur. İlk gebelik olunca insan hiç bir şey bilmiyor öylece beklemekten başka çare yok.
Gamzebydmr Cilekreceli1514 Evet normal doktor kontrolüne gitmiştim sancim başladı 2 cm açılmam vardı ama bebek biraz iri ve yaşım küçük olduğu için ben tabi korktum ilk doğum sancım falan kalmadı en son sezeryan yaptı doktorum
minisinannesiiii Cilekreceli1514 ben 38 hafta biliyodum meğerse 40mışım yerleri elimle sildim kapıları sildim gece aklima takıldı kalktim dusakabini yıkadım sabaha suyum gelmeye başlamıştı😀😀
minisinannesiiii Cilekreceli1514 ya bana doktor 38 demişti dedikten 3 4 gün sonra doğum yaptım doğum kağıdında 40 haftalik yaziyo bende anlamadım
Nurdrmz_24 Cilekreceli1514 geldim doktordan çarşamba sabah 8 yatışım yapılıcak suni sancı için alttan muayene etti ilerleme var dedi inşallah bakalım hayırlısı olsun :)
Nurdrmz_24 Cilekreceli1514 kanalda olup olmadığını söylemedi muayenede gayet iyi dedi suni için uygun dedi çarşamba günü yatış inşallah 🥰