Cilekreceli1514 valla eşimle gittik geçen hafta bi güzel şikayetlerimi saydım eşimde uyuyamadığımı rahatsız olduğumu dile getirdi doktorum da gelişimi tamamlandı normal beklemek istemezsen sezeryan yaplım hemen dedi sonra yakın zamana randevu verdi yakın zamanda gittiğim randevuda 1 cm açıklık aynı olunca ilerleme görmedi yani eğer 2 cm olsaydı suni için yatırırdım dedi ama bu pazartesi inşallah belli olucak ben yatırır diye düşünüyorum yazarım sanada ne derse doktorum :)