Cilekreceli1514 valla doktorum ya sen hala doğurmadın mı dedi o kadar ki 40 haftadan sonrasına bırakmıyor sende riske atma bence doktorlar en iyisini bilir burda bazı bilmişler suni sancıda bebeğe bilmem ne oluyormuş diye okudum araştırdım diyorlar ama kimse doktordan daha iyi bilemez benim doktorum risk olsaydı söylerdi gerek yok sezeryan olsun derdi ama demedi sadece son ana kadar net bir şey yok olaki açılmam olmadı o zaman sezeryan olacağım mecbur sonuçta bebeğimin canından değerli değil illede normal doğurmak ama inşallah açılmam kolay olur seninde darısı başına sağ sağlim kucağımıza alalım :))