Mavi010518 normal vajinada bıçak batma hissi olur bel sırt ağrın olur adet sancısı gibi ağrıların olur ama önemli olan bu krampların devamlı olması sabahtan akşama kadar düzenli olursa dinlenmeklede geçmezse acile gitmelisin eğer dinlenince geçen durumlarsa telaş etme bir bir hepsini yaşadım yaşıyoruz da bugün çok acı dolu oldu sancılarım düzensiz ama oturunca geçen cinsten ama son haftam doluyor karnımda taş gibi oldu bebeğimide hissetmeyince gittim şükür herşey normal çıktı sende kasma yani rahat ol suyun gelmedikçe nişanın gelmedikçe benim doktorum rahat olmamı istedi ama benim eşim biraz ehvamlı o sebebten acile gittim bir kaç defa da yanii :)(