Bende üç yıllık evliyim tam bir yıl hiç korunmadık kaç doktora gittik bende hiç bişey olmadığını söylediler sonunda eşime baktılar üç ay önce eşinde sorun var normal yolla imkansız aşılama yaptır dedi doktor psikolojimiz bozuldu istemiyorum aşılama dedim internetten çok araştırdım zeytinyağında bekletilmiş incir bide bi ilaç buldum bir ay kullandı hamile olduğumu öğrendim ve asla beklemiyordum ilaca daha yeni başladığı için çok salmıştım ben o ay yumurtlama günü bile takip etmedim birlikteliğimiz bile o kadar az olmuştu ki allah isteyen herkese versin inşallah gerçekten insanın psikolojisi bozuluyor