Okyanus1 çünkü biz de eşimle epey upraştık ve ayrı şehirlerde olduğumuz için ovülasyon testleri yaparak yumurtlama haftasına denk getirerek gidip geliyordum eşimin yanına ve sürekli adetim gecikiyordu ama hep negatif sonuç alıyordum. Sonra sürpriz oldu bizim ufaklık bize 😄 hiç sorunumuz yoktu eşimde de bende de ama hamile kalamıyordum. Baktık olmuyor kendimizi rahat bıraktık zamanı gelince hayırlısıyla verir rabbim dedik ve tamamen kendimizi rahat bıraktık. O ay hamile olduğumu öğrendik 😊