Okyanus1 bende senin gibiydim canım 1 buçuk yıllık evlilikte hiç korunmadık ama bi türlü hamile kalamıyordum her ay adet olacak mıyım diye bekliyordum psikolojim bozuluyordu artık sonra her gün ilişkiye girdik ama çocuk için değil benim eşim sürekli istiyordu artık bıkmıştım ilişkiye girmekten ben istemiyordum ama o sürekli istiyordu yok da diyemiyorum 1 buçuk hafta kadar her gün girdik artık yeter dedim sürekli ilişkiye girmekten belim çok ağrıyordu sonra o ay hamile kaldım beklemiyordum ama çok şükür Rabbime oldu şuan 28+5 olduk. Yani demem o ki kafandan biraz çıkarman lazım yoksa her ay beklenti daha fazla üzüyor ve yıpratıyor Rabbine bırak o en güzel şekilde ve zamanda verecektir geciktiriyorsa güzelleştiriyordur unutma🤲🏻🌹