Merhaba bende 8+3 haftalik hamileyim en son ceylan hospital da seda hanima gittim iyi guler yuzlu doktor ama pek bilgi vermiyor gibi geldi bana. Hamile kalmadan oncede zubeyde hanim hastanesinde pınar türk e gittim çok çok iyi bir doktor ama devletde dogum yapmak istemedigim icin gitmiyorum. Ceylan hastanesi bana cok yakin orda sibel akezen var o da iyi yazmışlar. Yada doruk hastanesi cekirge de dr. Fatma (soyadini unuttum)
varmis oda iyiymis karasizim anlıyacağınız şuan doktor arayışı icerisindeyim 😑