Gmzrn bende 37 haftalık hamileyim hep Sevin hanıma gittim. Bugün adnan beyle görüştüm ve keşke hep adnan beye gelseymişim dedim. Kesinlikle değiştir derim. Geçen hafta gittiğimde öyle bi korkuttuki bizi bebek geliyo diye sanarsın doğdu doğacak bugün kontrole çağırmıştı gittim ultrasonla bile bakmadan 10 gün sonra gel dedi gönderdi. Hani erken doğum falan demiştiniz geçen hafta dedm oralı bile olmadı. Tutarsız davranıyo. Sen peşin peşin doğumu yaptırcak doktora geç bence benim yaşadığım pişmanlığı yaşama.