Sibelselim bilmiyorum ki hastanenin normal tarafı biraz kalabalık ama kadın Doğumun olduğu taraf bomboş. O kalabalığa rağmen oldukça temiz bir hastane. Yani doktorun iyi olması en önemli etken bence, Güleryüz’lü ilgili böyle başından atmıyor her sorunuzu cevaplıyor Fatma hanım. Yani en azından bana kendimi iyi ve rahat hissettiriyor. 🙂