Garibana benim doktorum 75lik şeker yüklemesi istedi. Üç çeşit varmış sanırım 50-75-100 ...
Aç karnınla sabah kan beriyorsun sonra 75 lik suyu eczaneden alıp içiyorsun . İçtiğin Zaman'dan bir saat sonra ikinci kanı veriyorsun. Tabi bu bir saat içerisinde hiçbirşey yemiyorsun. Ayrıca ufak baş dönmesi gibi bir sersemlik oluyor kafanda 🙄 İkinci kanı verdikten bir saat sonra üçüncü kanı veriyorsun. Yaklaşık bi 20 dakika kadar daha birşey yemiyorsun. 20 dakika sonunda soğuk sandviç tarzı çok hafif şeyler yiyorsun. Gün içerisinde bu şekilde hafif şeylerle beslenmeni tavsiye ederim . Bu arada benim belli bir süreden sonra çok uykum geldi. Dayak yemiş gibi oldum. En son kanı verip birşeyler atıştırdıktan sonra yaklaşım 5 saat kadar uyumuşum. Yani çok sevilesi birşey değil ama yaptırmakta fayda var. Bebişlerimizin iyiliği için dayanacağız 👼