Onekim düzenli Adet çok önemli , ama bi sene de bu kadar olmuyor kelimesi fazla kuzummm.. ben aşıdı düzdnli adet olurdum eşimde de bdnds de hiç sorun yoktu yani doktor gelme yalandan dedi . 3 sene sonra kaldım hamile o yüzden inan ki her şeyin vakti var .. streess en büyük etken benim streesstwn olmuyodu eminim her ay acaba acaba diye diye