Onekim Hiç bir problem sıkıntı yokken tam 6 yıl olmadı bizimde herkes Bebek yokmu diye sorarken istemiyoruz demek zorunda kaldık, o süre zarfında kayınvalide yanında yaşıyoruz tabikide herkes stres yapma derdi inanmazdım her ay bi Ümit hastaneye giderdik ama olmazdı yumurtlama takibim yapılıyordu catlıyordu hatta ama olmuyordu çünkü kayınvalidemin evinde 1 saat huzurlu duramıyordum.
Sonra geçtiğimiz 2018 Kasım’da ayrı eve çıktık bi anlık heyecanla tabi plansız bi şekilde.. ve tam 4,ay sonra kendiliğinden hamile kaldım üstelik 5 hafta sonunda öğrendim onuda eşim test için zorlamıştı suan 23 haftalık hamileyim ümidini sakın kesme sıkıntı stres kesinlikle çok çok etkiliyor rahatlayın kafanızı dinleyin biz olmazsa olmasın evliliğimizi yaşayalım dedik ve oldu 🙏👼🤰🏼 Rabbim herkese nasip etsin suan hep dua ediyorum sizi çok iyi anlıyorum allah kimsenin kucağını boş bırakmasın 🙏 Rabbim benimde meleğimi kucağıma almamı nasip etsin inşallah 👨👩👧