Gulusuguzell 1907hatice canim takma test yanılıyor banada dediler kiz riskli diye detayli ultorasana girdim gayet iyi dediler
1907hatice gamzesahinn Perinatoloji ultrasyonda bakıpta riskli dedi ense kalınlığı yada başka bi sonuç demeden direk emin olmak istersen bebekten sıvı alcaz dedi kesin sonuç istrsen istrsende aldırabilirsin dediler bu kadar başka hiç bi konuda açıklık getirmediler değerlerle rakamlarla ilgili
1907hatice Nazemm Teşekkür ederim Allah razı olsun inşallah sağlıklı olur 🤲🙏 bakımı zormu oluyor nasıl farkları var allahm kızını sana bağışlasın analı babalı büyütsün inşallah 🙏
Nazemm 1907hatice bakımı bildiğin bebek gibi hatta daha uysal oluyor benim göğüs ucum yok onunda kas yapısı zayıf oldugu için emmedi sağarak veriyorum öbür türlü sıkıntım yok
Ranammmm litfenama Bize de o bilgi kirliliğini açan doktorlar maalesef bize o sonuçları yüzümüze tak diye diyen kişiler test yapmak istemediğim için bile imza attım ben istersen bebeğini aldırabilirsin dedi ben tıp okumadım okumuş doktor olmuş kişi bunları diyorsa bilgi kirliliği yaratanda onlar yıkıldım ben o sonucu öğrenince üzerine bide imza attırıyolar sorumluluk almamak için 9 ayımı zehir ettiler Allah a havale ediyorum onları
litfenama Ranammmm doktor bunun sorumluluğunu almaz zaten. Ben de aynı süreçten geçtim. Ben de korktum. Bunu kesinleştirecek tek şey tanı testleridir maalesef.
1907hatice Ranammmm Aynen öyle katılıyorum bu bilgileri doktorlar sölüyor sonuçta hiç bilgisi olmayan ve ilk hamileği olanları nasıl bir psikoloji sorunlara koyduklarından bile haberleri yok
1907hatice Eslem_1 İkli test kan sonuçlarına dediler bende tam bilmiyorum resimde atmayı bilmediğim için gösteremiyorm size maalesef
1907hatice Eslem_1 Serbest Beta 17,7 Papp-A ise 0,2 Yazıyor e nabız sonuçlarında başkada bir değer le ilgili evrak flan vermediler Doktor değerler 1,57 dedi riskli gözüküyor dedi sadece bu kadar
1907hatice Saricivciv O zaman hiç bir test yaptırmam beklerim bende doğumdan sonra sağlıkla kucağıma almayı nasip etsin allahım 🙏🙏🤲🤲
1907hatice Gulce12 Amin inşallah dediğiniz gibi olur ben test falanda yaptırmıcam beklicem Allah analı babalı büyütsün bebeğinizi inşallah 🙏
1907hatice litfenama Doktorun bana söylediklerini söyledim bende sadece tabikide hiç bilgimiz yok bu konularda sadece önerilere bakıyorum test yaptırmamam daha iyi bebeğim için
benimmdunyamm 1907hatice valla canım bana Amniyosentez riskli geliyor benim ablama işte detaylıda da en iyi doktoru buldular down dedi ama çocukta birssy yok şükür bebeği aldırmayı düşünmüyorsan yaptırma
1907hatice Sevgiiss Hiç bir bilgi vermediler ki anlamdm bende riskli dediler sadece olabilir dediler bende anlamadığım için sormadım tkrar kontrole gittiğimde sorarım inşallah kan değeri 1,57 dediler sadece ona göre ultrasyonda baktılar yine riskli dediler sonra saydılar işte aminosentez yapıo kesin emin olabilirsin istersen aldırabilirsin bende o üzüntüyle başka bişi soramadm aklma qelemdi bunları duyunca çünkü