1907hatice canım o testlerin zaten % 100 doğruluğu yok sağlam hiç Bir problemi olmayan bebek down sendromlu da doğabiliypr. Bak bir video izlemiştim bir ailenin. Bebeklerine down sendrom teşhisi konulmuş 2 kez ayrı test yaptırmış ayrı hastaneler de ikisinde de kesin demişler. Kızın hamileliği ona zindan olarak geçti düşünmekten üzülmekten ne yapacağını bilememektedir hamileliğinin tadını çıkartamamış. Sonra bebeği gününden 1 ay önce doğuyor ve küveze alıyorlar direk bebeğini 1 ay boyunca 1 kez bile göremiyor 1 ay geçiyor bebeği küvezden çıkıyor bir bakıyor ki bebeği allahım esirgesin hiç bir problemi olmadan doğmuş.
Yani bu rabbimin onlara imtihanıydı.
Ne şekilde olursa olsun o şekilde de olsa sağlam da olsa o sana rabbimin bir hediyesi.
Asla asla üzülme, sıvı aldırmak hiç doğru değil, bebeğe vs. Denk gelse iğne ölümle sonuçlanır