mervebade_uncgl 18.haftada hissettim. Böyle damar atması gibi pıt pıt 🥰 Benimde ilk gebeliğim okadar heyecanlanıyordumki. Şimdi 33 haftadayım ve resmen artık karnımda nerede diye görebiliyorum. Poposunu dayıyor bir tarafa seviyorum.bazen hareketleri sert oluyor ve offf , ayy falan diye tepkiler veriyorum😅.Çok güzel bir duygu Allah isteyen herkese nasip etsin. Sağlıkla kucaklarımıza alalım.🤗