Bende 12de hissettim elim surekli karnimdadır icimdeki o minnak donusleri artik ne yapiyorsa hissediyordum gunde 2 3 kez simdi 18im cok nadir elimi koymadigim zamanlarda pit diye birsey hissediyorum artik vuruyor mu napiyor ama cok hafifce cinsiyetimiz erkek…Bu arada kesinlikle hissedemezsiniz diyenlere aldanmayin 12 hissettigim sekilde hissediyorum hala bebegimi hatta doktorada soyledim cildin hassas olabilir dedi hissedemezsin diye birsey yok dedi (ve cildim gercekten hassastir)