Ezgiiakkaya o damarlarımızdan kendi nabzımızmış ben de heves edip doktora sormuştum🙈
Bebiş olunca sanki bağırsağınızda gaz pıt etmiş yer değiştirmiş gibi ya da içerden bildiğin bir şey size sürtüyo gibi bi his oluyor çok dikkat kesilip beklediğimde hissediyorum ben henüz meşgulken hissetmiyorum. Anlaması çok güç hala tam emin değilim bebek olduğuna sadece tariflere uyduğundan bebektir diyorum 😅 bide gaz hissi gibi cidden ama gazım yok o yüzden de bebeğe yoruyorum 😂 biraz komik geliyor bebekle osuruğun benzeşmesi😂