Ezgi2828 gebelik var bence bende çok silik çizgiyle öğrenmiştim erken olduğu için silik çıkıyor inşallah sağlıklı bir gebeliktir tavsiyem pazartesi kan vermeniz yarın da verseniz olur ama düşük çıkar değer muhtemelen benim 6 çıkmıştı mesela doktor çok erken sağlıklı gebelik diyemeyiz bu değer için demişti kafamda hep soru işaretleri olmuştu bu yüzden sürekli 2 güne 1 kan vermiştim ne kadar geç kan verdin o kadar iyi yani 😂