Bende buraya yazsam bakar mısın dün akşam test yaptım sonra tam kurumadı bıraktım geri geldim baktım böyle olmuş bu ne demek şimdi yani kuruma çizgisi diye bir şey varmış , ben 21. Günü yumurtladım yani 1 hafta geç bugünde adetim 5. Gün oldu geçeli hamile olsam bu kadar zaman da çıkar mı hemen çizgi olmaz mı kafam karıştı yaşayan var mıdır acaba,