Ezgi2828 https://imgyukle.com/i/RYGTYQ Fotoğrafı umarım koyanilmişimdir ve net çekebilmişimdir ovitrellenin üstünden 10 gün geçti reglime 3 gün var :( var mı bişey kozlar erken mi yaptım dayanamadım
Selnay Ezgi2828 var gibi duruyor ama regl tarihinin geçmesinin bekleyip tekrar yapın bence en sağlıklı sonucu alırsınız hayırlısı olur inşallah vardır
Aslaninannesi01 Ezgi2828 iğne etkisi olabilir tekrarlayın koyulaşrsa kan testi verin iğnenin etkisi 12.gune kadar yalancı pozitiflik çıkıyor
Ezgi2828 Meridaily ya iğneden dolayı olabilir mi bilemedim sigara kullanıyorum diye önden yapmak istedim :( ellerim titriyor
Meridaily Ezgi2828 12 14 gün civarı diye biliyorum aslında iğnenin etkileri ama bence 2,3 gün sonra tekrar yapın😊
Ezgi2828 Leyla1938 eşim evde onu ümitlendirmemek için bi daha bakmadım çöpe attım salı günü kan vericem inşallah randevum var 🥰
ipekveatlas çatlatma iğnesinin etkisinin geçmesini bekle derim canım benim bildiğim 14 gün değil mi? yanlış biliyo olabilirim
Ezgi2828 ipekveatlas doğru ben sigara kullandığım için ve oruç tuttuğum için e tabi birde dayanamadığımdan yaptım 🌺 salı günü kan vermeye gidicem
ElifPeker06 Ezgi2828 bu testler yani erken gebelik testi diye geçiyor hep bi silik çizgi çıkıyor zaten küçük mavi veya beyaz olan testten alın oda net çıkar
Muzlupuding İdrara geçtiyse kana çoktan geçmiştir en iyisi kan testi verin rahatlayın bende varla yok arası bi çizgi gördüm :)
Gulcingezer Ezgi2828 var canim ben de ilk gebeligi ayni boyle ogrenmistm 3. Hafta genelde silik cikar kan ver mutlaka 20 30’lu degerlerle karsilasirsin ama pozitif masallahh🙏🏻