Conger ya lutinus da ben 2 kutu kullandim sonrasında doktorum zaten aynı ilac olduğu için progestan 200 ml yumuşak jel önerdi bende onu kullanıyorum suan estrofeme devam ediyorum coraspin birde duphaston kullanıyorum iğne olarak prolutex ve oskapar isde oskapari hallettim ona rapor cikardim sa prolutex çok pahalı ya dün 2 kutu daha akdim günde 2 defa kullanıyordum doktoruma söyledim pahali olduğunu günde 1 defaya düşürdük inşallah bu şekilde de yeterince faydası olur