DenzRya Benimde yumurtla toplama oldu 10 martta bir hafta sonra regli oldum. Ama uzun sürdü. Nisan ayında regli olmadım. Mayıs’ta Olcam galiba olunca tedaviye baslicaz transfer için. Ama korkuyorum ya tutmaz diye
Sule_123 DenzRya sakın ol canım bol bol dua et birde doktorunun verdiği ilaçtan istediği testten ne varsa yap tedavi yolu da çok önemli benim 1. Trasfer im tutmadı 2 de tuttu tedaviyi değiştirmişti doktor daha çok iğne daha çok hap geçici menopoz iğnesi yaptılar 1 ay adet olmadım yumurta oluşumu da engellendi sonra trasfer oldum tuttu çok farklı tedavi çeşitleri var
Yumiyum Sule_123 Tutunması için özellikle yediğiniz bir yiyecek var mıydi? Rabb’im sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🌺
Sule_123 Yumiyum amin canım inşallah ya valla bisey duydum yaptimda nar suyu ama hazır alma olmayacak nar suyu rahmi kalinlastiriyor bebek güzel tutunuyor diye duydum birer gün arayla nar yedim suyunu sıkmadım yesemde aynı mantık diye faydası oldu mu bilmiyorum ama tuttu başka da özellikle yediğim birsey yok bol su içtim birde
Gizemsgumgum Yumiyum canım a vitamini destekliyor diyorlar. Ben transfer zamanı çok fazla kuru meyve, ceviz, fındık, fıstık yedim özellikle kuru erik yedim her gün sebze ve et yedim az da olsa, her gün yumurta yedim, yoğurt yedim.
Sule_123 Eliferimm amin inşallah canım isteyen gerekse nasip etsin Allahim hamile olanlara da sagliklica kucağına almayı nasip etsin🤲🏻😇
tazemomm16 Ebrugy aa geçmiş olsun bende kalp atısını duydum bugün banada braktırdı estrofemi zar zor bulmustum onuda
Sule_123 Mrymali çok yeni ya birde zor oldu şimdi bana böyle çok uzak gibi geliyor 30 lu haftalar böyle biran önce kavuşmak istiyorum 🥲
Sule_123 Sule_123 Allahim inşallah sana da nasip eder verdiğin çabanın emeğin karşılığını alırsın zor bir süreç maddiyat olsa insanı psikolojisi yoruyor tuttu mu ki oldu mu ki ay anı hareket mi yaptım ki bunları düşünme ben 1 de gözümden sakindim herseyi sonra bi anlık dalgınlıkla ayağım takıldı kalcamin üzerine düştüm dedim tamam bitti olmadı cidden de olmadı 2 de ise sadece 3 gün dikkat ettim az yattım az kalktım yemek yaparken oturdum sandalyeye öyle yaptım bakacak kimsem yoktu eğer varsa senin 3 gün yemeğini işini yaptir yoksa benim gibi ağır ağır yavaş yavaş yap 3 günden sonra dedim Allah büyük o ol derse olacak yoksa ayağını dikip yatsan da nafile kalk sule yavaş yavaş işini yap sana kimseden fayda yok dedim evimi de supurdum çamaşırı da astim ama yavaş yavaş böyle ağır hareketlerle yaşlılar nasıl iş yapio öyle isde. Kaçıncı gün emriosu trasfer yapılacak 3 mü 5 mi
yasemin9222 Sule_123 sizde de polikistik mi vardı bana da doktor 1 den fazla yumurtan gelişebilir dedi bende de polikistik var. 2.5 ayda anca transfer yaparım dedi acaba hastane de mi yaptırsam yoksa tüp bebek merkezlerini mi denesem bilemedim iki yerden de doktorla görüştüm
Sule_123 yasemin9222 evet bende polikistikover hastasıyım yumusta toplamada 21 yumustam toplandı 17 si dollendi ve 9 tane sağlıklı emriom oluştu devlete hiç gitmedim ben onlar yapmak için birçok şart koşuyorlar diye biliyorum gittiğim yer sırf tüp bebek üzerine uzmanlık yapmış bir hastane ankara bahceci tüp bebek de yaptirdim çok memnunum doktorundan tutun hastanede tanımadığım hemşireler asistanlar bile adımı biliyordu surekli güzel dileklerde bulunuyorlar tam bir aile ortamı eğer imkanının varsa hangi sehirdesin bilmiyorum ama canim bak bi sana en yakın bahceci neresi git bi konus en azından fikir edilirsin ben sadece fiyat almaya gittim ertesi gün tedaviye basladim. Suan takip ve doğum için baska hastanedeyim ama doktorumla hala konuşuyorum sürekli benden bilgi istiyor kullandığım ilaçları soruyor çok ilgili sagolsun kardeş için yine gideceğim kalan emriolarimi dondurdum bekliyorlar
ogretmen21 yasemin9222 ben de tüple hamile kaldım ikiz 21.haftadayım sana önerim transfer sırasında anestezi alman çünkü ben yatarken diğer transfer olanlar tuvalete koştu hem sıkışık olup hem heycanlı oluyosun ki hiç gerek yok hafif bi anestezi al uyanınca bi yarım saat yatırıyolar hiç kalkmadan
Conger Sule_123 Ben de varım 3. denemede tuttu çok şükür😍8.haftada lekelenmem olduğu için oksapar ve coraspini kesti şuan 11 haftalık oldu progestan iğneyi bıraktırdı doktorumuz , estrofem lutinus ve folik asit alıyorum sadece😇
Sule_123 Conger progestani 9. haftaya kadar kullanacağız ama kalp atisindan sonra bazı ilaçları azalacağı dedi doktorum da bana Alalha şükür bir kanama lekeleme olayım olmadı ama aklım çıkıyor olacak diye de her lavaboya gidişimde korkuyorum
Sule_123 Minnoslarim benim elimde suanlik 9 günlük var 2 3 güne piyasaya çıkacak diyorlar acil ihtiyacı olana varsa size ulaşsın gerçekten o ilacın yerini tutan başka bir ilaç bile yok ben bulamayacağım diye çok korktum birde tedavi hastası olunca kullanmak gerekiyor isterseniz siz bi konu baskatin belki hiç bulamayan acil arayan birisi çıkar 😇
Conger Sule_123 ben de hala korkuyorum bir şey olucak diye bol dinlenmekte fayda var iğnenin de çok faydası olduğunu düşünüyorum 11. Haftaya girince kesti doktorumuz ama estrofem ve lutinus fitil kullanıyorum hala tüp bebek olduğu için