Bir61 Sule_123 merhaba 26 haftalığım hala sabah akşam progestan fitil haftada 1 prolotun depont vitamin oksapar coraspin kullanıyorum ikizlere hamileyim sadece dolik asit ve progestan dex iğneyi 15 haftada kesti
Sule_123 Bir61 ben tüp bebeği başka bir hastanede yaptirdim pozitif gördükten sonra takip ve doğum için başka yere geçtim tüp bebek merkezinde çok pahaliydi doğum paketleri ama doktorumla hala mesajlaşıyorum hala takip ediyor beni oscapar için test verdim pıhtılaşma çıkmaz ise bırakacağım prolutex de 9.haftaya kadar devam dedi doktorum inşallah 5 mayıs kalp atışını duyacağız kalp atisindan sonra bazı ilaçları azaltacagiz dedi bana da
Sule_123 Cagla6060 İnşallah sagliklica kucağımıza aliriz hepimiz yeni trasfer olan yada tedaviye yeni başlayan herkesin de İnşallah tutar su hayir mübarek günde dualarımızı kabul etsin Allahim😇🤲🏻
Sule_123 basakerdvn ay ben daha çok yeniyim pazartesi keseyi gördük inşallah sagliklica kucağımıza aliriz hepimiz😇🤲🏻
Sule_123 Amine-berra ay çok güzel inşallah 2 si de sagliklica tutmuştur bende 2. Trafserde hamile kaldım eğer bu a olmasaydı bir sonrakine bana da 2 emrio transfer edilecekti
Bir61 Sule_123 bende samsunda yaşıyorum tedavimi istanbulda yaptırmıştır o yüzden merkezdeki doktorum kalp atışından sonra artık doktorumla devam etmemi istedi iyikide onunla etmedim beraber transfer olduğum başka bi arkadaşım istanbulda doktor 9.haftada bütün ilaçlarını kesti ve bebeğini düşürdü 13 haftalık o yüzden korkmuştum doktorumda ikiz olduğundan tedbirli gidiyo bakalım hayırlısı çoğu gitti azı kaldı diyoruuz😌
Yumiyum Sule_123 Ankara’da hangi hastaneden ve hangi doktordan paket almıştınız 🤗 yenidoğan ünitesi varmı acaba bilgi alabilirmiyim
basakerdvn Sule_123 inşallah rabbim sağlıkla kucagınıza almayı nasip etsin.çok dikkat edin ilk üç ay sonrası zaten çorap söküğü gibi gelir
Sehrbnon12 Amine-berra tabii var benimki 351 cıkmıstı 2 gun sonra tekrarladıgımda 793 cıkmıstı yani ben tek sanıyordum ikiz olmustu beta hcg degil ultrason önemli kuzum
Amine-berra Sehrbnon12 saol cnm Allah razı olsun doktorum da öyle ddu büyük bı ihtimalle ikiz ama on beş gün sonra tam kesinlesir ddi bnde burda ki bilgilere bakarak hep binler de o yüzden acaba tek mi dddim rabbim hayırlısını versin inşallah
Gizemsgumgum Yumiyum canım a vitamini destekliyor diyorlar. Ben transfer zamanı çok fazla kuru meyve, ceviz, fındık, fıstık yedim özellikle kuru erik yedim her gün sebze ve et yedim az da olsa, her gün yumurta yedim, yoğurt yedim.
Yumiyum Gizemsgumgum şifa olsun inşallah darısı başımıza 🤗 ananas suyu nar suyu bunlar da iyi geliyormuş sanırım
Buzlubadem Sule_123 ben varım 🙋 21 haftalık olduk bile. Daha önce de 3 düşüğüm var malesef. Ama bugünlerime çok şükür 🤲 Rabbim isteyen herkese nasip etsin. Hamislere de sağlıkla bebeklerine kavuşmayı nasip etsin 🤲🤲
Sule_123 Yumiyum suyu diye duydum ama meyve sıkma makinam yoktu ben de normal yedim 2 günde bir arayla 3 nar yedim faydası oldu mu bilmiyorum ama rahmi kalinlastirdigini doktordan da duymustum