Amiiin canım benim inşallah allahım isteyen herkese nasip etsin🙏🏻 Herşeyde vardır bir hayır tabi ama aman yinede sen kendine çok dikkat et herkes ilki düşük olan veya tutmaya tüp bebekler için ikincisi daha sağlıklı olur tutunur diyorlar inşallah bizimde öyle olur bende çok dikkat ediyorum transfer edildiği gün ilk gün sayılıyor değil mi canım birde onu merak ediyorum Allahım bu mübarek günlerde yüzümüzü güldürsün inşallah sağlıklı bir şekilde bebeklerimizi kucagımıza almak nasip olsun🤲🏻❤️ Sule_123