Kele-bekler1 canim benim de 2. Denemede tuttu ilk transferden 2 gün sonra ayağım takıldı kalcamin üzerine düşmüştüm benim tahminimce ondan olmadı zaten test günü hiç umudum yoktu içime doğmuştu olmadığı. 2. De ilk 3 gün çok dikkat ettim bana 5. Gün emriosu transfer edilmişti araştırdıma göre 5. Gün emriosu 48 saat içinde tutuluyor o yüzden o 48 saati artı 1 günde kendimden 3 gün yattım ama öyle sürekli değil yine güzelce kahvaltımı yaptım uzandım 1,2 saat aralıkla kalkıp biraz koridorda yürüyüş yaptim yemeğimi kendim yaptım ama ayakta çok durmadım basit şeyler yaptım çorba salata gibi örneğin soğan doğrarken masada oturdum öyle dogradim çorba karıştırırken sandalyeyi ocağın yanına çektim oturarak karıştırdım kolunu cok yukarı kaldırma eğilirken ağır ve yavaş hareketlerle eğil 3 günden sonra vallahi evimi de süpürdüm çamaşırımi da astim doktorum normal isler yapa bilirsin ama dikkatlice yavas yavas yap demişti. Allaha şükür tuttu dun keseyi gördüm 5 mayıs da kalt atışını duyacağız inşallah sizin de tutmuştur Allahim isteyen herkese hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin😇🤲🏻