Meli Bustagur 21+3üm bende bugün oldum sağlık ocağı biz seni nasıl aramdık diye bana soruyor bide🤦♀️😂😂 salıya yine çağırdı kan tahlili yapalım bi diye
pamuk_anne Ben 20+1de sağlık ocağına aşıya gittim yapmadılar bana. 24te gel dediler. İkinci dozu da 28de olacakmışım.
Janset2105 Dilekdilek1 kolum kopuyor sanki dün vurundum bende hemşire ağrı olur demişti dün hiç ağrımadı kendi kendime dedim çok şükür ağrı olmadı diye sabah bi uyandım sanki kolum yok hala çok ağrıuor 😞
Janset2105 Zmraemr hemşire Kızarıklık ve şişme olursa koy dedi bende öyle bişey olmadı ama çok ağrı yapıyor
ZeynepEdaa Bustagur benim biraz geç oldu saglik ocağından dolayı hekimin falan değişti.ona rağmen sorun olmadi 23 haftalıkken ilk asimi oldum yani bi kaç gun önce 😊
Albertos Valla kızlar bende yapıldım iki gün oldu kolum agırıyo rahat hareket ettiremiyorum canım acıyor 😬yavrular için bu analar her şekle giriyo çok şükür 🙏🏻
Senayemre 21+2 günlük hamileyim bana 21 haftanda gel dediler pazartesi gidicem insallah sandıgım kadar acımaz🤭
Zmraemr Igne yapılırken hicbir sey hissetmiyorsunuz ama ben hemen gelince buz koydum her 2 saatte bir yaklaşık o gun rahat geçti 2.gün biraz agri oldu 3.gun de agri oluyor sonra geçiyor buz hafifletiyor
sumeyranuman Zmraemr Mucizemannesi21 normal olarak gebe polikliniğinden randevu alsam beni de detaylı ultrason için yönlendirirler mi acaba?Devlette yaptırmak istiyorum da Zeynep Kamilde randevu bulamıyorum :(
Melike7676 Benim doktorum hic aşı vuralim demedi sadece haftaya sali muayenem var şeker testi yapacakmış başka birşey demedi ve o gün tam 23+0 oluyoruz
Melike7676 pamuk_anne ben almanyada yaşıyorum burda sadece kadin doktoruna gidiliyo onlar herşeyi yapiyolar
Ozge1692 Ben 2 yıl önce tetanoz olmuştum bana sadece tek doz vuracaklarını söylediler tetanoz aşısına tok gidilmesi gerekiyormuş bazı hamileler fena olabiliyormuş aç karnına
Yenianneyimmm Bustagur farketmiyor ama yapacağın gün duş alıp git iğne yaptıktan sonra 2 gün banyo yasak