Bahar11mucize Bustagur 20. Haftada ilk dozunu yaptıryosunuz yani yaptırmanız gerekiyo 24. Haftada ikinci dozunu yaptıryorsunuz
Meli Bustagur 21+3üm bende bugün oldum sağlık ocağı biz seni nasıl aramdık diye bana soruyor bide🤦♀️😂😂 salıya yine çağırdı kan tahlili yapalım bi diye
Tubagrnc Bustagur ben tam 21. Haftamda yaptırdım 20 ile 24 arası olabiliyor diye biliyorum çok kısa bi işlem zaten on dk da yaptırabilirsiniz sağlık ocağında
Dyg34 Bustagur ben dün aradım 20 hftama girdim doktorum olmamı söyledi aramadılar dedim sen ara git dedi aradım pztsi randevunuz varmıs dedi saat verdi birde aç gel dedi aç vuruluyormus yani bakalım pztsi görcez ☹️
Yenianneyimmm Bustagur farketmiyor ama yapacağın gün duş alıp git iğne yaptıktan sonra 2 gün banyo yasak
Tostosunannesi Bende 20. Haftama bugun girdim pazartesini bekliyorum canım gidip bi gozukucem saglik ocagina muhtemelen vururlar zaten ama vurunan kızlar ben korkuyorum açıkçası bi arkadasim 3 gun kolunu kaldıramadigini soyledi ama dogru mu acaba
AysegulAloluAcikgoz Ben suan 16 haftalik hamileyim 26 eylulde gel demisti saglik ocagi ac gel rutin testlerini de yapariz dedi 18+4 oluyorum o zaman nasipse insallah ama erken mi oluyor ki. Bu cuma doktora gidecegim en iyisi ona bir danisayim.
Janset2105 Dilekdilek1 kolum kopuyor sanki dün vurundum bende hemşire ağrı olur demişti dün hiç ağrımadı kendi kendime dedim çok şükür ağrı olmadı diye sabah bi uyandım sanki kolum yok hala çok ağrıuor 😞
Dlrasknock Bende dün oldum 19+3um. Aksam biraz sizi yapti ama sabah gecti. Suan sadece asi yerinin hafif bir acisi var okadr. Yan etki yaşamadım cok şükür