Duygu07 rica ederim canım mesela en son carsamba gunu gittim ben tetenos oldum tahlil de verdim idrar kan tahlili
Karaciger fonksiyonumda biraz yukseklik cikti normalde bana 27 kasimda gelirsin yine rutin testlerini yaparim demisti.
Ama onlarda biraz yukseklik cikinca 15 gun sonra gel ayrintili test yapalim dediler. Iyi oluyor onlarin yaptigi testi kendi doktorumada goturuyorum onda vitaminlerimi ona gore duzenliyor degerlerime bakip.