Ahsen1_ ya benim koca da da var kız çocuğu aşkı,3leyecekmiş kız çocuğunu ki Cennet kapıları acilcakmis 😀 bende oğlum olsun istiyorum eşim sen el kizisin da o benim kızım der ,oğlum olsun bak bakalım diyorum kim el oğlu kim benim oğlum olucak diye ,şimdiden kıskanıyor beni oğlu olursa beni severmiş kızı gibi onu düşünmezmiş ki şaka bı yana ikimizin de dilinde tek dua başta saglikli olmaları,dün doktorla diyolaglarina gülme krizi gecircektim ,😂kız demi hocam diyor eşim doktora ,doktor diyor inan göremiyorum hocam dedi ,ama bı bakın ne kadar kibar kızdır bu demi diyor eşim ,doktor yemin etmeye başladı vallahi görünmüyor diyor inan yorum yapamiycam 1 ay sonra netlestiririz diyor ,bence kız hocam kızdır kızdır o diyor 😂 doktor dedi sen cenneti mi garantiliycen napcan kardeşim diyor gülüyorlar bende izliyorum gülmemek için zor tuttum kendimi 😀