TBeyza ben Temmuz başında evlendim eşimle nişanlıyken konuşmuştuk bir sene çocuk istemiyordum polisliğe hazırlanacaktım biraz kilo fazlam vardı. Eşim kabul etmişti balayında çocuklarını yüzdürmeye çalışan babaları görünce eşimin gözleri doldu benim ne zaman olacak diye. Balayından döndük kayınvalidem ve annesi korunma sakın korununca olmaz yaşınız geçer olsun filan dediler kayınvalidemlerin binada atanacam ben diye korunmuş bi gelin 8 senedir çocuğu olmuyormuş bu bayanı duyunca ve yaşımız da 28 diye ayrı bi korku oluştu bende hatta o gün adet takvimime göre gebelik şansı yüksek bi gündü bi de kayınvalidemlerle yaşıyorduk odaya çağırdım gelir misin bi diye 😁 dedim ben artık korunmak istemiyorum daha bir aylık bile evli değildim bu kez de eşim korktu panik oldu hazır mıyız filan die sanırım o gün direk hamile kalmışım 😁ev aldık günlerce temizlik yaptım eşya taşıdım eve çıkalı beş gün oldu hamile olduğumu öğrendim 😁