beybiisu ben memnunum gebelik öncesi de ona gidiyordum, gebelikte de devam etmeye karar verdim. Bilgi ve tecrübesine güveniyorum. Bir de kişinin memnuniyeti doktordan ne beklediğiyle de alakalı, benim biraz sıkıntılı sürecim oldu Fatmanur hoca da desteğini esirgemedi sağolsun