happyanne07 merhabaa, ben de bi süre kararsız kalmıştım. Yani bi kaç konuda emin değildim devam etme konusunda. Ama ondan sonra bir kaç iyi denebilecek doktora gittim ve sanırım son kararımı ceren hocada verdim. Yani tabii ki Memorial düzeyindeki bi doktorla devam etmeyi çok isterdim maddi olarak bizi çok zorlayacaktı. Ceren hocanın düzeyinde (maddi olarak bahsediyorum) daha iyi birini bulamadım ben şahsen. Gittiğim yerler 3-4 dkda muayene edip gönderiyorlardı. Bilemiyorum ceren hocadan o sıcaklığı samimiyeti aldığımı düşünüyorum