Ozge1008 dmtzr başın sağolsun kuzum rabbim sana ve eşine sabır versin. Allah tez vakitte sağlıklı bir gebelik yaşatsın sana inşallah🤲🏻
Anneolacak Yasayan biri olarak asiri net anlayabiliyorum. Tam 1 yil gecmis olmasina ragmen hala ayni aciyi cekmeye devam ediyorum. Ben de gebeligimi sonlandirmak zorunda kaldim dogum yaptim esinin dusmesini bekledigimiz icin bana bir bez bagladilar ve yavrum altimda iki saat esinin dusmesini bekledik. Sonra kurtaja girdim.son dakikaya kdr hep kalbi atti yavrumun.hele hastanede yatip herkesin bebegini kucagina aldigini gormek ama benim elim bos donmem eve. Rabbim kimseyi hic kimseyi evlat acisiyla sinamasin insallah. Acikmadim , uyuyamadim , nefes alamadm , susamadim
weallwantlove Anneolacak bana da en zoru karton kutunun içinde yavrumun ölü bedenini taşımak olmuştu..
Anneolacak Muhammedamine iste bu yuzden yapilan testler cok cok onemli . Insanlari anlayamiyorum risk ciksada devam ettiririz diyorlar Allah gercekten dusmanimin basina vermesin ama o kdr baglndiktn hissettikten sonra kaybetmek cok daha cok cok daha zor...
Muhammedamine Anneolacak aynen öyle yaşamadıkları için bu duyguyu bilmiyorlar konuşmak çok kolay geliyor
Anneolacak dmtzr Rabbim buyuk sabir versin acinizi cok iyi anlayabiliyorum.yasamis biri olark nacizane tavsiyem tek basiniza atlatmaya calismayin evde tek kalmamaya calisin hobiler edinin kendinize . Ve alabiliyosaniz mutlaka psikolojik destek alin
Anneolacak Muhammedamine oz kuzenim ya oz kuzenim yasadklarmi bildigi halde ben hic bir test yaptirmcam ne olursa olsun cocugumu aldirmayacagim diyor.
Muhammedamine Anneolacak ben bu kararı verirken neler yaşadım beler çektim aylarca kendime gelemedim eminşm benim yaşadıklarımı yaşayan tüm kadınlar çok zor günler geçirdi . Anlamıyorum ne sanıyırlar bi bu kararı güle oynayamı verdik o hastaneden güle oynayamı çıktık biz istemedikmi % 1 bile olsa şansı olsa . Neyse Rabbim bundan sonrakilere ömür versin İnşallah 🤲🏻
Anneolacak Muhammedamine soyleyebilecek hic bir sey yok. En hayirlisi ne ise onu versin hep. Hep soyluyorum eger hayirli ise bir daha evlat acisiyla yakmasin
Kerem2014 weallwantlove çok geçmiş olsun canım Rabbim sabır versin,, 3lü testte düşük risk kaç çıktı benimde 2lü testim temiz 3lü testimde 1/270 risk çıktı endişeliyim 20. Haftadayım,,doktor karnından su aldır dedi cesaret edemiyorum 😔😔
weallwantlove Kerem2014 hatırlamıyorum malesef 6 ay geçti kağıdım yok elimde de inşllah temiz çıkar sonucun. Detaylıya girdin mi?
Kerem2014 weallwantlove 18. Haftamda testleri göstermek için prof buldum ona gittim 2li temizse 3lüye gerek yokki kendiniz kaşınmışsınız dedi..ayrıntılı yapalım bakalım bi dedi çok şükür herşey normal çıktı 22. Haftada tekrar bakalım dedi 10 gün sonra tekrar gidicem
weallwantlove dmtzr Allah rahmet eylesin Demetcim acını paylaşıyorum insan unutamıyor içimizde hep bir yara olarak ölene kadar kalacak malesef
Anneolacak weallwantlove alamadim ben defalarca kutuya konarken altimda beze bagli bekleyince patolojiye gitsin istedm
milaninannesi dmtzr asla sonlandirmayin bu ginah agirmeyin zaten yasiycaksad aoleceksede Alalh musade ettitinde olsun beni.bir tanidigma ole dediler 5 doktorda aldir dedi valalhi billahi sgalikli bir cpcuk dogurdu ufacik bir hatasi eksikligi yoktu