dmtzr sizi çok iyi anlıyorum. Ben de bu durumu yaşamış biriyim. Ama kafama takılan şu oldu. 24. Hafta’ya kadar nasıl belli olmadı ki ? Benim 11. Hafta da ense kalınlığı ile tespit edildi. Sonra 2. li testte yüksek risk grubundaydım. Amniyosentez ile kesin teşhis konuldu. 17. Haftada da sonlandırıldı. Gelişim göstermediği için 13. Hafta da görülüyordu. Ondan 3 ay sonra tekrar hamile kaldım. Bu durumu daha önce bir kere yaşadığım için risk oranım normalde her insanda 7000/1 ken, benim 99000/1 çıktı. Yani risk hiç yaşamamış insanlara göre (Allahım kimseye yaşatmasın 🙏) çok çok düştü. 6 yaşında Lina isminde dünyalar tatlısı bir kızım var. Şimdi ise gebeliğimin 17. Haftasındayım. Allah nasip ederse Arven isminde bir kızımız daha olucak. Risk grubundan çok çok uzaklaşmama rağmen 35 yaş faktörümde olduğundan prena testini yaptırdım. Çünkü artık huzurlu bir hamilelik geçirmek istiyorum. Bunca detaya girmemin sebebi; ben ilk bu durumu yaşadığımda doktor her ne kadar bir daha yaşamazsın bunu dediyse de hep acaba benim sağlıklı bir çoçuğum olacak mı diye sabahlara kadar ağladığımı biliyorum. Şimdi ikinci kızıma hamilyim ☺️ Çok şükür 🙏 💚