dmtzr en son sizinle konuştum 3 lüde risk çıkmıştı. 17. haftada kalbinde parlaklık vardı. Detaylıya cuma günü girdim 22. haftamda. Doktor kalbi hariç hiç bir bulgu görmedi. Çok şükür sağlıklı dedi bi sorun yokmş. Ama bendeki kurt geçmiyo acaba ilerleyen haftalarda çıkar mı diye. Rabbim kimseye vermesin. Sen nasılsın inan kaç gündür okuyorum ama yazamıyodum elim gitmedi. İyi olun inşallah