Srgn canım çok geçmiş olsun öncelikle için çok rahat olsun kesinlikle yaşamla bağdaşmayan bir hastalık sonlandırma kararı sende vicdan azabına sebep olmasın .
Ben 13 haftalık hamileydim öğrendiğimde kaç tane doktora gittim kaç tane hastaneye gittim hatırlamıyorum anensefalinin ne demek olduğunu bilmiyordum kalbi atıyor yaşıyor sanıyordum bana bağlı olduğuniçin kalbi atıyomuş bilemedim .
16. Haftaya kadar kaçtım sonlandırma kararından ama ateş kusma yiyip içememe durumları oldu meğer bebeğim beni hasta ediyormuş ve gerçekten sonlandırılması gerekiyormuş canım kanuni sultan süleyman e.a.h yatışım yapıldı acil oraya gidene kadar kendini dünyada tek sanan ben şükürlere başladım 6 ay 7 ay 8 ay Rabbim sabır versin koca koca bebekler yitip gitmişti doğumlarıda bir o kadar zordu
Bana balon taktılar canım rahim ağzı açılıcaktı olmadı bi tane daha taktılar ikinci gün canım çok yandı sancım var gözüm kimseyi görmedi en son fitil gibi birşey yerleştirip doğumu başlattılar 3. Gün doğum oldu bebeği eşime gösterdiler bana göstermediler gerçekten kafasının ön kısmı yokmuş benim içim bomboş tu sanki o anı tarif edecek hiçbir cümlem yok edemiyorum kanamam durmadı kürtaja aldılar 4. Gün gözümü açtım ve taburcu olmadım bebeği bize vermediler bitakım genetik patalojik bir testler yapılması için içim yanmadımı yandı ama mantığımı kullanmak zorundaydım diğer gebeliklerim için ..
Sana acı çekmeyeceksin geçicek demicem 3 ay kimseyi görmek istemedim mutlu olmak bana yasakmış gibi hissettim sanki gülersem kendime büyük bir kötülük yapıcaktım acınınyaşa canım ağla üzül ama kendini asla kaybetme Rabbine sığın
Ben kurtuluşu namazda kuranda Rabbimi zikretmekte buldum canım işte o zaman uyudum güldüm yedim içtim tat aldım .. ve yeni bir bebek için kendmde o cesareti buldum 1 sene sonra .
Herşey geçiyor canım bu gerçekten böyle zaman herşeyin ilacı Rabbim o kadar büyükkü unutmuyor ama alışıyorsun canın o kadar da yanmıyor aklına geldiğinde için bi burkuluyor ama geçiyor .
Şimdi 25+3 günlük minik adamımı bekliyorum canım herşey yolunda İnan Rabbim sanada nasip edicek imtihanı nı güzel bir şekilde geçirmeye bak canım isyan etme her halimize hamdolsun .
Sana daha çok yazardım canım çok çok şeyler yzardım ama her anını dolu dolu yaşa ve seni bekleyen meleğin için kendini toparla ve yeniden bebek yapmak için psikolojini düzelt ve inan çok inan ..
Rabbim yardımcın olsun çok zor ama geçicek . Tecekkül et ve Rabbime bırak