dmtzr ben varım. Bebeğimde trizomi 18 bütün bulguları vardı. Normal doktor kontrollerime hep giderdim ikili testim normal üçlü düşük riskli çıkmıştı doktorum detaylı ultrasona yönlendirdi. Orda öğrendik çok acı oldu bizim için de. Ben emin olmak için amniyosentez testi yaptırdım ve sonuç aynı çıktı. Bebeğim aynı sizin dediğiniz gibi karnımda dört dönüyordu ama ben ondan hiç vazgeçmemiştim. Ne zaman testi yaptırıp sonuç kesinleşti yıkıldım o kadar üzüldüm kahroldum ki bebeğim karnımda kendi öldü. Ben de ölü doğum yapmak zorunda kaldım. Tam bugün doğacaktı doğsaydı 9 eylülde. 24 haftalıktım 4 ay geçti üstünden.. Bazıları Allahın verdiği can alınmaz filan diyor dadıltan herşey kolay görünüyor. Biz emin olmak için morgdan minik bedenini aldık bütün bulgular doğruydu. Dudak damak elleri kıvrık kolları kısa, zihinsel, bel fıtığı, kalbi temiz kirli kan ayıramıyor, gönek bağı bile yok çünkü karnı açık.. Allah kimseye yaşatmasın nasıl olursa olsun çok özledim oğlumu..