dmtzr sana neden hemen bebeği almayı öneriyorlar. Arkadasima böyle bir şart koymadilar. Böyle bebeklerin göbek bağında normalden az damar olurmuş o yüzden gelisemezler erken doğarlarmis arkadaşımın kızı öyle oldu ama doktor yasatmak için çok uğraştı ve bebek yaşadı da. Eğer kaderimde sakat bir çocuk büyütmek varsa sağlıklı doğan cocugumda sakat kalabilir. Bir ateşe bakıyor havale ne yazıkki. Sizde eğer size zarar vermeyecekse hayatın akışına bırakın bu durumu. Çok zor evet. Arkadasim hep hayırlısı olsun derdi o kadar metanetlilerdi ki masallah aynı metanetle aldılar kucaklarına evlatlarını. Allah size de o metanetı versin inşallah.onlarda bebek doğduktan sonra anne ve bebeğe genetik test yaptılar bazen annede ya da babada olan bir genden de olabilirmis temiz gelmiş sonucu sizinde aklınızda olsun