tospikaskim cok teşekkür ederim hıc acılmam yoktu mecbur sunı sancı denedıler gunduz 11 den gece 3 kadar cektım cok cok yavas ılerledı dr cok ılgılı degıldı saolsun ınatlastı sezeryana almadı oyle boyle derken 3.30 da dogum yptım yatagıma gecırdıler kanamam cok olursa haber et dedıler ama gelıp bakmadı kımse tabı saga sola hareket ettıkce cok afedersınz su gbı gıdıyodu galıba norml dedım ılk doğumum hıc bsy blmıyorumda sonra esımden bnı lavaboya goturmesını ıstedım gerısını hatırlamıyorum ayagımı yere attgım an bayılmısım ztn gözümu ameliyathanede actım😔ordada bayıltıılar kanamayı durdurmak ıcın nedenını tam acılklmadılar doğum sonrası gelısmıs dr ıhmalıde cok fazlaydı oyle boyle bı doğum yptım adı norml doğum ıste