Askiletotomsu 41+0 da sabah nişanım geldi benim sonra sancılar başkadı hemen. Başlangıçta hafifti açıkçası zor değildi yani sona yaklaştıkça acısı artıyor açılma ilerledikçe. Sancınızı yatarak karşılamayın ben çoğunlukla gezdim evde, ayakta durdum, sıcak duşa girdim. Sıcak duş baya iyi geliyor. Yatarak daha fazla canınızı yakıyor tecrübeme göre. Sancıyı karşılarken de burundan derin nefes alıp, ağızdan 3 kere kısa sonuncuyu uzun şeklinde verin. Hatta alıştırmasını yapın şimdiden kafanıza otursun. Normal nefes alıp vermekten çok daha etkiliydi bu. Doğum anında da sancı geldikçe ıkınıyorsunuz. Yine derin nefes alıp, nefesinizi tutuyosunuz çenenizi eğin bütün gücünüzle ıkının. Ikınma hissi otomatik geliyor zaten çocuk ilerledikçe yani nasıl olacak diye hiç düşünmeyin. Ben sadece doğurmaya odaklandım başka hiçbir şey düşünmedim. 2 dikişim var onu bile hissetmedim. Zaten doğum bittiğinde efsane rahatlıyorsunuz😅