Sarahh benım cok farklı bı dogum oldı maalesef dıkıs vrdı artı ıc kanama gecırdım amelıyathanenın kapısında herseye hazırlı olun demısler aıleme kanamayı durduramadılar 10 gun hastanede yattım 1 haftasını yogunbakımda gecırdım bu sebeple maffoldum bn çocuğumu kucağıma alamadım o yuzden ustunden 7 yıl gecmesıne ragmen dün gıbı hatırlıyorum bnm unutmmam mumkun degıl maalesef